sobota, 18 maja 2013

                                                                IMAGIN
ODCINEK 3
*W domu Violetty*
- Violu, schodź na dół , idziemy - krzyknęła Angie
- Dobrze , już idę - odpowiedziała Violetta
- Czekam na zewnątrz - powiedziała i wyszła 
Viola zeszła na dół i zastała tam Jade.
- Gdzie idziesz maleńka ? - zapytała chytrze 
- Nie ważne - odpowiedziała 
- WAŻNE! - krzyknęła 
- DO STUDIA 21 - odpowiedziała 
- A pytałaś się taty czy możesz ? - ponownie zapytała chytrze 
- Nie interesuj się  i tak pozwolił mi już dawno - odpowiedziała 
- gówniara ! - krzyknęła 
- Idę bo czeka na mnie Angie - powiedziała  i wyszła 
*W Resto Bar*
- Francesca ! -krzyknął Luca 
- Nie ! - również krzyknęła 
- Ale potrzebuje twojej pomocy - prosił 
- Trudno , idę do studio 21 nie mam zamiaru tu zostawać  - powiedziała 
- Zawsze myślisz tylko o sobie ! - krzyknął 
- Ja myślę tylko o sobie ? - zapytała 
- Tak ! - odpowiedział 
- Nie wierze że to powiedziałeś - powiedziała 
- to uwierz - powiedział 
- Te odio - powiedziała 
- y usted piensa que Te amo? - zapytał
- ¿por qué siempre tienes todo lo impiden - też zapytała 
No minusvalía, sólo tengo trato con usted, hacer - powiedział.
-tengo 16 años no tienen que ver conmigo! - krzyknęła w swoim języku
- Nie chcę cię znać - powiedział 
- Wychodzę ! - krzyknęła i wyszła 
(wejdźcie w tłumacz i zobaczcie co znaczą te napisy xd) 
* W studio 21*     



- Naty przynieś mi wody - powiedziała Ludmiła     
- Tak jest - odpowiedziała Naty i poszła 
- O! Tomi ... Cześć - powitała się.
- Cześć Ludmiła - odpowiedział Tomas
- Myślałam ostatnio o nowej piosence i chciała bym żebyś ją zaśpiewał , oczywiście ze mną - powiedział 
- .... Tomas czy ty mnie w ogóle słuchasz ? - zapytała 
- .. y tak - powiedział dalej patrząc na Violette 
- Nienawidzę  jej - powiedziała i odeszła od Tomasa
- Ludmi mam wodę - powiedziała Naty 
- Nie lubię takiej ! nie nadajesz się do niczego ! zejdź mi z oczu ! - krzyknęła   
Po czym Naty odeszła cała zapłakana. Szła tak że nawet nie uważała na ludzi i w końcu wpadła na jednego z nich. 
- P..p...przepraszam - wykrztusiła 
- Nic się nie stało. Czemu płaczesz ? - odpowiedział i zapytał Maxi
- Po prostu Ludmiła cały czas się na mnie wyżywa. - powiedziała 
- To po co nadal jej służysz ? - zapytał 
- Bo ... bo... - ciągnęła 
- Ludmiłą może jest na "szczycie"  ale ty też możesz być. Przecież jak skończysz studiować czy coś to nie będzie Ludmiły która jest na szczycie. UWIERZ w siebie - pocieszył 
- Dziękuje Maxi - powiedziała i przytuliła go.
- Nie ma za co - powiedział 
* Na lekcji Śpiewu z Angie*
- No dobrze .. to Violetta, Tomas wy zaśpiewacie część 1 czyli od mi corazón busca sin parar .... do .. nos podrá juntar  a Ludmiła i Maxi od tan solo dime donde... do no por casualidad - powiedziała Angie.
mi corazón busca sin parar 
una estrella en lo alto de este mar 
si pudieras alumbrarme un camino hacia ti 
es posible que te pueda encontrar, 
cada mañana pienso en tu voz 
y el momento en que te veo llegar 
si esta vida se enamora de nuestra pasión 
algún día nos podrá juntar 

tan solo dime donde yo estaré 
entre mis brazos yo te cuidare 
como mil almas inseparables
y soñar un beso sin final 
dime si ahí algo que yo pueda hacer 
para esconderte dentro de mi ser 
yo se que sucederá
tu mitad y mi mitad muy pronto ya se encontraran 
no por casualidad 


                             KONIEC ODCINKA 3
                                                                        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz