poniedziałek, 17 czerwca 2013

                                                                IMAGIN
Violetta... odcinek 17

Wszyscy odeszli ode mnie prócz Leona.
- Violetta... Powiesz mi o co chodzi? - Zapytał
- Ale o co ? - udawałam głupią.
- Violetta... - patrzył na mnie jak na głupią
- No dobra... - Muszę mu już powiedzieć.
- A więc... ja ... to znaczy ja i...- zaczynałam
- WYNOCHA !!! - krzyknął Gregorio.- wyszliśmy
- Tak Violetta? ty i kto? - zapytał
- no więc ja i ... - cały czas się wahałam.
- Violetta ! - Angie mnie zawołała. - ucieszyłam się
- Tomas to znaczy Leon prze przepraszam cię . - powiedziałam i odeszłam od niego. Angie mnie uratowała.
- Tak Angie? - spytałam
- Twój tata cię wzywa - powiedziała
- dobrze to idziemy.
PRZEZ CAŁĄ DROGĘ MYŚLAŁAM...
                                                   KONIEC ODCINKA 17


                                    PRZEPRASZAM ŻE TAKI KRÓTKI :**** <333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz