piątek, 21 czerwca 2013

Leonetta breve historia

Leonetta... odcinek 3/3

-L-L-Leon ... kocham cię! - powiedziałam nadal podniecona świetnym pocałunkiem.
- Ja ciebie też. - Uśmiechnął się.
- Jeszcze jedno... Violetta choć ze mną... - ponowna niespodzianka ? Coraz bardziej się cieszyłam.
- Leon... Jesteś najlepszym chłopakiem na świecie - Co sekundę były jakieś niespodzianki.
- No chodź...Senior... zaraz będziemy.- Wstałam i poszłam za nim. Poszliśmy w stronę studio.
- Violetta, zamknij oczy.- zamknęłam a on przysłonił mi je swoimi dłońmi.
- Jeszcze chwilka... i .... otwórz.- otworzyłam oczy. To było cudowne... zaprowadził mnie na plażę.
Nie dokładnie... zaprowadził mnie na kamień. Czyli skałę na której się siada i widać piękne fale oraz zachód słońca. Nigdy tam nie byłam.
- Leon... brak mi słów - Łzy mi płynęły jak strumień wody.
- Nic nie mów...- Usiedliśmy i do 20:00 gadaliśmy. Potem ostatni raz się pocałowaliśmy i Leon odprowadził mnie do domu. KOCHAM GO

KONIEC ODCINKA 3 (OSTATNIEGO)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz