środa, 19 czerwca 2013

Leonetta breve historia <3

Leonetta... Odcinek 1/3

- Violetta, cześć - Leon ma taki anielski głos 
- Cześć Leon - Przywitałam się.
- Pójdziesz ze mną na spacer? - zapytał co bardzo mi się spodobało 
- Oczywiście - powiedziałam z uśmiechem. 
Chyba go zaskoczyłam bo zazwyczaj mówiłam że tata mi nie pozwala.
- Tato wychodzę ! - Krzyknęłam 
- Dobrze ! - odkrzyknął i wyszliśmy. Leon wziął swoją rękę na moje ramię ( aby mnie przytulić jedną ręką)
- Jak dziś spałaś ? - zapytał, swoim głosem mógł prosić o wszystko. 
- Dobrze a ty ? - również zapytałam. 
- Też dobrze... - odpowiedział.
Poszliśmy do parku

LEONETTA KONIEC ODCINKA 1 <33


2 komentarze:

  1. sorka że takie krótkie ale zawsze gdy zaczynam to za 5 minut muszę kończyć xd sorrka będę starać się pisać dużo...

    OdpowiedzUsuń