środa, 12 czerwca 2013

PODSUMOWANIE DZISIEJSZEGO ODCINKA (12.06.2013)

odcinek 43


Violetta nie może wybrać po między Tomasem a Leonem. Nie może nawet na chwile przestać o nich myśleć. W końcu pisze piosenkę o tym co czuje. Czyli że nie chce stracić ich obu i ich obu kocha... Piosenka nazywa się Habla si puedes. TO ONA:

TEKST:                                                                  
Si es que no puedes hablar no te atrevas a volver                  
si te quieres ocultar tal vez te podria ver
y el amor que no sabe a quien y que
hablara si tu verdad te abrazaré otra vez

habla si puedes
grita que sientes
dime a quien quieres
y te hace feliz

si no puedes escuchar anque insistas hablaré
si lo quieres mirame y tus ojos hablaran tal vez
sentiras el amor iras tras el
hablaras si tu verdad te abrazara otra vez

habla si puedes
grita que sientes
dime a quien quieres
y te hace feliz

habla si puedes
grita si temes
dime a quien quieres
y te hace feliz

Abrazame
quiero despertarme y entender
habla si puedes
grita si temes
dime a quien quieres y que haces aquì
habla si puedes
grita que sientes
dime a quien quieres
y te hace feliz
y te hace feliz.


TŁUMACZ:

Jeśli to jest tym czego nie możesz powiedzieć
Nie zachęcaj do przyjścia. 
Jeśli to jest tym co chcesz odkryć. 
Może mogłabym zobaczyć cię malejącego.
I ta miłość, która nie wie kogo kochać.
Będziesz mówił , i rzeczywistość znowu cię ogarnie.


Mów jeżeli możesz.
Wykrzycz to co czujesz.
Powiedz mi kogo kochasz 
i kto sprawia , że jesteś szczęśliwy


Jeżeli nie możesz mnie słuchać.
Chociaż mnie nie słyszysz. 
Będę mówiła.
Jeżeli jesteś zakochany
Popatrz na mnie.
I może twoje oczy powiedzą mi , że 
będziesz czuł tą miłość i podążał za nią.
Będziesz mówił , i rzeczywistość znowu cię ogarnie.


Mów jeżeli możesz.
Wykrzycz to co czujesz.
Powiedz mi kogo kochasz 
i kto sprawia , że jesteś szczęśliwy

Mów jeżeli możesz.
Krzycz jeżeli się boisz.
Powiedz mi kogo kochasz 
i kto sprawia cię szczęśliwym.


Tylko przytul mnie.
Chce się obudzić i zrozumieć


Mów jeżeli możesz.
Wykrzycz to co czujesz.
Powiedz mi kogo kochasz 
I co tutaj robisz.

Mów jeżeli możesz.
Wykrzycz to co czujesz.
Powiedz mi kogo kochasz 
i kto sprawia , że jesteś szczęśliwy.
I kto sprawia , że jesteś szczęśliwy


Tą piosenkę dafe Camili do zaśpiewania lecz Leon zauważył że jest to piosenka o Violettcie, Tomasie i nim. Camila i Fran nadal kłócą  się o  Brodwaya. Angie i Beto nie podoba się to co robi Gregorio. German dowiedział się że jego córka nienawidzi Jade.  Na koniec dowiaduje się również że Violetta chodzi do studio 21. Jest bardzo zdziwiony. Na tym się kończy odcinek

Niestety nie mam linku ale może jutro wsadzę :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz